Kuo daugiau žmonių „įsitraukia“ į EP ir laiko jį „autentišku“, tuo daugiau informacijos galima atsižvelgti kuriant. Įtraukiantys asmenys tiria vartotojų emocines, psichologines ir socialines išvadas. Ši perspektyva išryškina, kaip istorija, pasakojimas ir tyrimai kartu atgaivina išgalvotus personažus.Akivaizdus vaidmuo Bp Nr. Pirkėjo asmenybė yra akivaizdi. Šis BP gaunamas ne iš vartotojų tyrimų, o iš tiesioginės vartotojo patirties projektavimo komandos patirties. Tam reikia, kad komanda padarytų prielaidas, pagrįstas ankstesne sąveika su vartotojų baze ir produktu, kad susidarytų tipiško naudotojo įvaizdis.
Tokiu atveju apsvarstykite savo pardavimų komandos atsiliepimus apie Pramonės el. Pašto sąrašas perspektyvas, su kuriomis jie dažniausiai bendradarbiauja. Kokias bendras ypatybes galite išskirti tarp skirtingų tipų klientų, su kuriais dažniausiai bendraujate? Klaidos galimybė taikant šį metodą yra didelė: neabejotina, kad šios savybės gali būti tam tikru būdu klaidingos.Kai komandos hipotezė yraYpač kai komandos hipotezė yra pagrįsta patirtimi, kuri neturi nieko bendra su statistika. Tokį bp visada galite naudoti kaip pradinį vartotojo reikalavimų projektą.
Tačiau juo nereikėtų pasikliauti kaip gaminio ar paslaugos kūrimo vadovu. Todėl visada rekomenduojama visus bp aptikimo prototipus integruoti su aukščiau pateiktais modeliais ir atlikti hibridines analizes. Ar žinojote, kad egzistuoja ir neigiamos pirkėjų asmenybės? Pkaip išgalvotus personažus, kurie daro neigiamą poveikį jūsų pajamoms! Tai žmonių, kurie niekada negalėtų tapti jūsų klientais, idealizavimas. Elgesio demografinių duomenų rinkiniai ir elgsenos, demografinių rodiklių ir realaus gyvenimo scenarijų rinkinys, apribojantis idealų tipą, kuris yra priešingas jūsų bp.
|